Märtha

hästar, foto & vardag

Skolan & stallet

Publicerad 2015-11-13 15:53:59 i Allmänt,

hej, igen... cirka 2000 år senare. Jag suger på att blogga jag glömmer att blogga orkar inte skriva nya inlägg men vi testar väll igen? Okej tänkte börja blogga igen... eller iallafall försöka. 
 
Just nu är det fredag, ligger i sängen med datorn i knät skulle igentligen kommit hem nu ungefär men fick håltimme sista lektionen sååååå skönt. Tittar på lite youtube videos, lyssnar på musik, bloggar, läser några bloggar och tar det lungt. Veckan har inte varit så jobbig men har har haft SO "prov" igår och No prov idag. SO uppgiften gick väldigt bra faktiskt och sen idag på NO:n gick det väll ganska bra tror jag, jag satt kvar till sista minuten och hann precis bli klar. Jag tycker no är det jobbigaste ämnet eftersom man måste förklara, resonera, motivera och allt sånt jobbigt och jag hatar det jag orkar verkligen inte hela tiden.
 
Men nu är det skönt med helg inte för att den kommer innebära särskilt mycket vila. Upp ca. 08 imorgon o typ 06.30 på söndag men för ridning och stallet är det så värt det. Imorgon rider jag lektion och på söndag är det tävling och jag är så himla taggad!!!!! Jag längtar såååååå. Ska tävla LC:1 och jag har önskat Bellis och Kovo men tror jag kommer få kovo faktiskt fast helst vill jag ju ha Bellis såklart!
Kovo och jag på senaste märke 2 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela