Märtha

hästar, foto & vardag

bloggtorka

Publicerad 2014-03-10 21:55:56 i Allmänt,

Idag var jag som vanligt i skolan, inget speciellt liksom. Slutade 3, men aja efter skolan gick jag och Felizia hem till mig. Vi fotade, fixade en header till hennes blogg och åt mat. Det var jättekul och det var länge sedan vi sågs efter skolan (hon gick i en annan skola förut). Men vid kvart i 7 hade jag träning så då gick Felizia hem.  Träningen gick väll bra och så.
 
Men till det viktiga! jag har total blogg torka kommer inte på några bra inlägg att skriva eller hitta på roliga saker till min blogg. Istället för att blogga har jag fixat med bloggens design och meny, men jag behöver inspration om blogginlägg jag kan skriva. Kommentera blogg inläggsförslag så skulle jag bli väldigt glad!
 
kramizz.
 
 
en vacker selfie med min katt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela