Märtha

hästar, foto & vardag

Infooo

Publicerad 2014-01-15 15:05:00 i Allmänt,

 
 
Efter mitt portalbyte till blogg.se från nattstad (eftersom det hände något med min nattstad blogg så det blev svårt och konstigt att skriva inlägg och så). Därför ville jag testa eller ha en blogg på blogg.se där jag hade min första blogg, då hade jag ett design tema ett vanligt som man kan välja mellan. Eftersom jag inte var så bra på kodmallar (jag är inte det nu heller) men jag har blivit lite bättre på sånt och så. Och sedan så tyckte jag att blogg.se var en bra bloggingsajt. Men iallafall, när jag hade skaffat bloggen så ville jag fixa en fin design och inte bara blogg.se egna. Därför laddade jag ner en gratis design från internet, som jag gjorde lite redigeringar i. Efter jag skaffat denna blogg höll jag på att göra designen som jag ville ha den t.ex. byta header och inläggsrubrik mm. så jag höll på att fixa med sådant när jag hade den ddär 2/3 dagarnas bloggingpaus. Därför kom det inga inlägg då eftersom jag alltså ville ha en fin och bra blogg design.
 
Så nu vet ni varför jag bytte och varför jag hade lite bloggsi pausi haha. 
 
 
 
 
 
 
 
 
sneak peak på dagens outfit! Sweater från hollister.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela