Märtha

hästar, foto & vardag

BACK

Publicerad 2014-01-29 19:49:00 i Allmänt,

 
Hello, im back efter mitt lilla uppehåll. ahhh ska inte göra några fler bloggpaouser. Jag har ingen aning om varför jag gjorde det, men im back och här för att stanna! hahha men jo.
 
Idag efter skolan åkte jag till kickboxningen och vi var väldigt få där, verkligen. Skönt faktiskt efter. När jag kom hem åt jag lite middag, för att sedan kolla på det nya PLL avsnittet. Gaash vad bra den var, och hela serien med, så man längat ju baraaaaa lite tills nästa onsdag? Snart ska jag  gå ner och sätta mig för att kolla på tv och äta mitt favorit äpple pick lady hahahaha. 
 
Men det var allt jag hade och säga idag, så kramisar!
 
 
Bellis, min lilla favorit ponny. Söstast. Hoppas jag får rida dig på lördag! Haha kolla min ögon
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela