Märtha

hästar, foto & vardag

Taggad

Publicerad 2015-10-12 20:03:16 i Allmänt,

Jag är så sjukt taggad tills på söndag för då är det ........tävling!!! 
Första tävlingen för terminen, jag har varit tävlingssugen så länge nu!! Det är hopp tävling och jag ska nog tävla a0/a0 alltså att man först ska rida felfritt och sedan rida felfritt och så fort som möjligt i omhoppningen. 

Jag hoppas självklart att jag får bellis men man kan kan ju inte vara säker. Om jag inte får Bellis vill jag ha Duni eftersom jag tycker att hon är rolig att hoppa och dessutom är hon snabb haha. 

Jag har faktiskt redan bestämt att jag ska ha mitt röda schabrak o sen ska jag ha vita ridbyxor (ofc) o sen min marinblå kavaj. Alltså det på bilden förutom att jag har ett rött schabrak istället för vitt!

Men åhhh jag är så sjukt taggad!!! Har varit så tävlingssugen så länge nu och sedan sen när jag varit funktionär och sett alla andra tävla har jag blivit så sugen!!! Tagga tagga tagga
Foto : Clara b

//Märtha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela